هوم پاد و هوم پاد مینی قابلیت سینک شدن با هم را ندارند اما قابلیت استودیویی Home Theater به زودی اضا
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

 در پی رونمایی هوم پاد مینی در روز سه شنبه جیم دالریمپل به یکی از سوالات کلیدی در این مورد پاسخ داد که آیا هوم پاد مینی با برادر بزرگ تر خود هوم پاد اوریجینال قابلیت سینک شدن را دارد. به مانند هوم پاد اوریجینال، هوم پاد مینی نیز می تواند با یک هوم دیگر سینک شد تا قابلیت پخش صدای استریو فراهم شود. آنچه که اپل در مراسم خود پاسخ نداد این است که هوم پاد مینی قابلیت سینک یا ترکیب شدن با هوم پاد اوریجینال را دارد یا نه.

بر اساس گفته دالریمپل کاربران قادر به ترکیب یا مچ کردن هوم پاد مینی و هوم پاد اوریجینال نخواهند بود. این بدان معنی است که هوم پاد مینی و هوم پاد اوریجینال نمی توانند با هم ترکیب شوند تا قابلیت پخش استریو پدید آید. اما چندین هوم پاد مینی از طریق یک سیستم خانگی استودیوئی قادر به اتصال به هم می باشند.

مردم می توانند از طریق سیستم هماهنگی صدا سیری بخواهند که درون یک اتاق برای آنها موزیک پخش کند یا اینکه تمام بلندگو های خانه موزیک را پخش کنند. این محدودیت منطقی به نظر می رسد چرا که هوم پاد اوریجینال از خصوصیات پیشرفته ای برخوردار است و قابلیت پخش صدای فوق العاده ای را دارد که از طریق بلندگو های تک درایوری هوم پاد مینی قاب تولید نیست.

بنابر این هر گونه سینک بین این دو بلندگو کاملا بی معنی به نظر می رسد چرا که در صورت اتصال این دو بلندگو صدای استریو لذت بخش متوازنی را تولید نخواهد کرد. در هوم پاد اوریجینال ووفر های قدرتمندی وجود که باعث پر شدن صدای پخش در فضای اتاق و کیفیت پخش فراگیر خواهد شد. دالریمپل در ادامه می گوید که به زودی بروز رسانی های قابلیت های صدای ساروند ۵.۱ و  ۷.۱ و دالبی اتموس به هوم پاد های متصل به اپل تی وی اضافه خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: